Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Havi fitneszbérlet otthonra

2014. május 01. - Eperhab

Ki mondta, hogy csak a fitnesz klubokban, vagy drága gépekkel lehet edzeni?! A négy fal között is éppúgy formálhatjuk alakunkat mondjuk egy hosszú nap végén, vagy éppen a takarítás szüneteiben. Fogjatok egy széket, töltsetek tele egy ásványvizes palackot és máris edzőteremmé változik a lakás!

 

Két szék közül nem a pad alá

A széken nem csak üldögélni lehet, sőt: számtalan gyakorlat végrehajtására alkalmas. Mindenekelőtt melegítsünk be fej-, törzs- és karkörzésekkel, majd jöhetnek az ismétlésen alapuló mozdulatsorok. Kezdjük is rögtön a combizmainkkal!

Álljunk a szék mögé, kapaszkodjunk meg a karfájában és helyezkedjünk lábujjhegyre. Húzzuk fel az egyik lábunkat a mellkasunkhoz, majd lendítsük hátra, amilyen erősen csak bírjuk. Ezt ismételjük meg tízszer mind a jobb, mind pedig a bal lábunkkal, egymás után háromszor, váltogatva.

Következő lépésként forduljunk el a szék támlájától 90 fokkal, és az egyik kezünkkel szorítsuk továbbra is a szék karfáját. A bal vagy jobb lábunkat húzzuk fel behajlítva a mellkasunk felé, amilyen magasra csak tudjuk, majd kezdjünk a térdünkkel lassan kifelé körözni. Ezt a mozdulatsort ismételjük meg mindkét lábunkkal körülbelül harmincszor, lassú mozdulatokkal. Miután végeztünk, csináljuk meg újra a gyakorlatot, ezúttal a lábunk befelé körzésével. A végén engedjük le végtagjainkat és legyünk büszkék magunkra, hiszen máris erősítettünk egy kicsit a külső combizmainkon!

A következő gyakorlat is az egyszerű, de nagyszerű kategóriába sorolható. Üljünk rá a székre, kapaszkodjunk meg, emeljük meg a lábainkat, majd nyissuk és zárjuk kb. 20-25 alkalommal. Ezzel a mozdulatsorral a belső combunkat is formálhatjuk.

szék1.jpg

Amennyiben a vádlinkon akarunk csinosítani a nyári szezonra, továbbra is maradjunk ülve a széken és kapaszkodjunk meg benne mindkét oldalt. Ezután emelgessük a sarkunkat, fel és le, váltakozva, az izmainkat megfeszítve. Sőt, ha még eredményesebb hatást kívánunk elérni, nehezékként egy könyvet vagy egy ásványvizes palackot is rakhatunk az combunkra.

  

Palackkal előre

Első lépésként töltsük fel a literes ásványvizes palackot vízzel. Álljunk csípőszéles terpeszbe és vegyünk mindkét kezünkbe a „súlyzónkat”. Emeljük karjainkat oldalirányban vállmagasságig, majd engedjük vissza. Ezt ismételjük meg körülbelül harmincszor.

palACK.jpg

Amennyiben valaki túl könnyűnek találja a súlyzóját, az víz helyett megtöltheti homokkal is. Ez természetesen már csak a profiknak ajánlott!

Ha pedig a nyári szezonra a kockahas a terv, az alábbi linken az előzőkhöz hasonlóan - az Eperhab idővonalán túl - itt is láthatjátok Cindy Crawford ismétlésen alapuló gyakorlatsorozatát.

http://mozdulat.network.hu/video/cindy_crawford/cindy_crawford_hasizomgyakorlatai

 

Kellemes edzést kívánunk mindenkinek a privát fitnesz klubjában!