Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Babával sportolni? Bizony ám!

2017. március 27. - Eperhab

 

Ha újdonsült anyukaként, vagy már nagyobbacska csemetéddel újra szükségét érzed egy kis mozgásnak, és mindeközben szeretnél otthonról kimozdulni, de nem tudod, vagy nem akarod másra bízni a pöttömöt az edzés idejére, akkor sem kell lemondanod a közösségi sport öröméről. Ma már számtalan lehetőség kínálkozik, íme pár ötlet:

KangaTraining

Legfőbb előnyei:

hordozos_kangatrening_hu.jpg

  • megerősíti a terhesség és szülés alatt meggyengült izmokat (has, hát, gátizmok)
  • formálja a "kritikus" területeket (popsi, comb, has)
  • segít leküzdeni a szülés utáni depressziót, szomorúságot
  • figyel a helyes babahordozásra

fotó: kangatraining.hu

A különböző Kanga típusok között mindenki megtalálhatja a számára, és babája életkorának megfelelő mozgásformát:

Hordozós Kanga: a legnagyszerűbb formája a szülés utáni regenerációnak, a has- és gátizmok megerősítésének, az alap állóképesség felépítésének, mindezt a babáddal együtt.

Babakocsis Kanga: ez a megfelelő Kanga típus, ha a gyerkőc már nagyobbacska, és szeretnél a friss levegőn, jó társaságban mozogni, fitté válni, miközben a babád is jól szórakozik.     nordic-kanga_kangatrening_hu.jpg

NordicKanga: szuper szabadtéri program a szülőknek babáikkal, a NordicWalking babahordozással ötvözve, tökéletes edzésforma az állóképesség növelésére, és a törzs izmainak edzésére.

fotó: kangatraining.hu

PreKanga: kimondottan várandós kismamáknak kialakított torna, amelynek részei a könnyed kardió és erőfejlesztő gyakorlatok, és a medencefenék izmainak helyes edzése.

Kangaburn: baba nélküli mozgásforma, 1 évvel a szülés után elkezdhető, a szülői léthez igazított funkcionális gyakorlatokkal felkészít, megerősít a mindennapi terhelésre, apukáknak is ajánlott.

A Kanga-trénerek országszerte várják a lelkes mamikat és apukat: Kanga helyszínek

Baba-mama jóga

Legfőbb előnyei:

  • a mama és babája aktívan együtt mozognak, játszanak
  • a jógagyakorlatok elősegítik az anyuka regenerálódását, a szülés előtti kondíció visszaszerzését, fejlesztését
  • a jógapozíciók fejlesztik a baba mozgás- és térérzékelését, jótékonyan hozzájárulnak, mind testi, mind pedig szellemi fejlődéséhez
  • az anyukák mellett a foglalkozásokon részt vevő babák is sokkal nyugodtabbak, kiegyensúlyozottabbak, mosolygósabbak

Ha még várandós vagy, kismama jógával felkésztheted testedet és lelkedbaba-mama-joga_jogasziget_hu.jpget a terhességre és szülésre, segíthet nyugodtabbá és kényelmesebbé tenni a babavárás folyamatát.

Ha gyermeked már kisiskolás korban van (6-14 éves), őt is bevezetheted a jóga világába a gyermek jóga segítségével, amely játékos formában segíti őket mentálisan és fizikailag is az egészséges felnőtté válás útján.

 

fotó: jogasziget.hu

Maminbaba, avagy hordozós latin fitness

maminbaba.hu

Egy igazán szórakoztató, aktív, csinosító mozgásforma kisbabás és várandós anyukáknak tüzes latin zenére.

Egy kis kedvcsináló: Maminbaba videó

Legfőbb előnyei:

  • kikapcsolódás és fitness a mamának
  • a baba is jól érzi magát, akár hordozóban, akár még a pocakban van
  • gyerekbarát hangerő
  • elöl és háton hordozott babával is mozoghatsz
  • apukáknak és aktív nagyszülőknek is ajánlott

Babaúszás – már 3 hónapos kortól

Legfőbb előnyei:

  • ideális családi program, akár a nagyobb testvér is becsatlakozhat, erre persze érdemes rákérdezni az adott helyszínen
  • a baba a vízben, mint természetes közegében úgy érzi, mintha még mindig az anyaméh ölelésében lenne
  • a vízben való mozgás segíti a szellemi és fizikai fejlődésben, megtanul merülni, lebegni, úszni, és fejlődik a kommunikációja, mozgása, koordinációja, mindezt játékos formában     
  • a babák edzettsége is javul, hiszen a babaúszás megdolgoztatja a vébabauszas-com.JPGrkeringést is
  • ellenállóbbá válhatnak a gyermekbetegségekkel szemben
  • a közösségi élmény segíti a gyerekek szocializációját
  • a szülőknek pedig remek kikapcsolódás 

 

fotó: babauszas.com

Mindegy, melyiket próbálod ki a fentiek közül, a lényeg, hogy heti 1-2 alkalommal hagyd magad mögött a házimunkát egy pár órára: mozdulj ki, babázz, sportolj, barátkozz, lazíts, és egyszerűen csak érezd jól magad!